Eenvoudig overstappen met de Overstapservice Consumenten
Om een overstap zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen hebben aanbieders een overstapservice ingericht voor internet, telefonie en tv.
Wanneer kunt u gebruikmaken van de Overstapservice Consumenten?
- Uw huidige en uw nieuwe aanbieder ondersteunen de overstapservice.
- U neemt bij uw huidige provider tenminste internet af.
- U vraagt een abonnement aan op hetzelfde adres.
Hoe werkt dat, overstappen met de Overstapservice Consumenten?
Binnen de Overstapservice zegt uw nieuwe aanbieder namens u uw huidige contract op. Op de dag dat uw nieuwe abonnement actief wordt stopt uw huidige abonnement. Zo komt u niet zonder internet, telefonie en tv te zitten en heeft u geen dubbele kosten. Ga verder naar Stap 1: Oriënteren als u gebruik wilt maken van de overstapservice.
Deelnemende aanbieders
De volgende aanbieders nemen deel aan de Overstapservice Consumenten:
- Breedband Helmond
- Budget Alles-in-1
- Caiway
- DELTA Fiber Nederland
- Freedom Internet
- Glasnet
- Kabeltelevisie Noord-Oost Friesland
- KPN
- MTTM
- Multifiber
- Netvisit
- Online
- Onvi
- Oxxio
- Plinq
- RapidXS
- Qonnected
- Solcon
- Stichting Kabeltelevisie Pijnacker
- Tele2
- T-Mobile Thuis
- TriNed
- WeServe
- Xs4all
- Youfone
- Ziggo
Zelf opzeggen
Kunt of wilt u geen gebruikmaken van de Overstapservice Consumenten? In dat geval zegt u zelf uw huidige contract op bij uw huidige aanbieder. Een procesbeschrijving vindt u hier.
Verder naar Stap 1: Oriënteren