Overstapservice Consumenten

Terug

Eenvoudig overstappen met de Overstapservice Consumenten

Om een overstap vlekkeloos te laten verlopen hebben telecomaanbieders een overstapservice ingericht voor internet, televisie en / of telefonie.

Hoe werkt dat, overstappen met de Overstapservice Consumenten?

Door middel van de overstapservice kunt u uw huidige abonnementen(en) opzeggen via uw nieuwe aanbieder. Op de dag dat uw nieuwe abonnement ingaat stoppen uw huidige abonnement(en). Zo komt u niet zonder internet, telefonie en tv te zitten en u heeft geen dubbele kosten.

Wanneer kunt u gebruikmaken van de Overstapservice Consumenten?

  1. U bestelt bij uw nieuwe aanbieder tenminste internet of een bundel van telecomdiensten.
  2. U wenst uw huidige abonnement(en) op te zeggen.
  3. U vraagt een abonnement aan op hetzelfde adres als waar uw huidige aanbieder uw dienst(en) levert (voor vaste diensten).

Ga verder naar Stap 1: Oriënteren als u gebruik wilt maken van de overstapservice.

Deelnemende aanbieders

De volgende aanbieders nemen deel aan de Overstapservice Consumenten:

Zelf opzeggen

Kunt of wilt u geen gebruikmaken van de Overstapservice Consumenten? In dit geval zegt u zelf uw huidige abonnement(en) op bij uw huidige aanbieder. Een procesbeschrijving vindt u hier.

Verder naar Stap 1: Oriënteren
Verklarende woordenlijst en gebruikte afkortingen

In de beschrijving van de Overstapservice Consumenten en in andere uitingen van aanbieders over het overstapproces worden de volgende termen gehanteerd.

Sluiten