Waar vindt u meer informatie
Op de website van uw huidige aanbieder vindt u meer informatie over overstappen en opzeggen. Elke aanbieder gebruikt daarvoor dezelfde websiteadressen:
www.aanbieder.nl/overstappen
Hier wordt u geïnformeerd over de wijze waarop u kunt overstappen naar een andere telecomaanbieder en in welke gevallen de gebruik kan worden gemaakt van de overstapservice. Ook vindt u hier een overzicht van de zakelijke diensten die ondersteund worden door de overstapservice.
Tevens vindt u hier informatie over de mogelijkheid om tot 6 maanden na uw overstap kosteloos toegang te houden tot de e-mail adres(sen) van uw huidige aanbieder.
Na het websiteadres van uw aanbieder typt u /overstappen.
www.aanbieder.nl/opzeggen
Hier wordt u geïnformeerd over de wijze waarop u uw huidige abonnement kunt opzeggen en in welke gevallen een afkoopsom gehanteerd wordt.
Tevens vindt u hier informatie over de mogelijkheid om tot 6 maanden na uw opzegging toegang te houden tot de e-mail adres(sen) van uw huidige aanbieder.
Na het websiteadres van uw aanbieder typt u /opzeggen.
Ondersteuning zakelijke diensten
Consumentendiensten worden standaard ondersteund door de overstapservice. Ook de meeste kleinzakelijke diensten worden ondersteund. Op de website van uw aanbieder kunt u controleren of uw huidige en nieuwe diensten ondersteund worden door de overstapservice.
Voor een aantal aanbieders is dit hieronder weergegeven:
KPN:
- Ondernemerspakket Internet & Bellen
- Zakelijk Internet Only
- Zakelijk DSL
- Alles in 1 Zakelijk
- KPN ÉÉN Kleinzakelijk
Ziggo
- Zakelijk Internet (evt. in combinatie met telefonie en / of televisie)
- Zakelijk Alles-in-1
Initiatiefnemers
De overstapservice is tot stand gekomen door samenwerking tussen Vereniging COIN, het Ministerie van Economische Zaken en de Autoriteit Consument & Markt.
Terug naar het begin