Overstapservice

Terug

Waar vindt u meer informatie

Op de website van uw huidige aanbieder vindt u meer informatie over overstappen en opzeggen. Elke aanbieder gebruikt daarvoor dezelfde websiteadressen:

www.aanbieder.nl/overstappen

Hier wordt u geïnformeerd over de wijze waarop u kunt overstappen naar een andere telecomaanbieder en in welke gevallen de gebruik kan worden gemaakt van de overstapservice. Ook vindt u hier een overzicht van de zakelijke diensten die ondersteund worden door de overstapservice.

Tevens vindt u hier informatie over de mogelijkheid om tot 6 maanden na uw overstap kosteloos toegang te houden tot de e-mail adres(sen) van uw huidige aanbieder.

Na het websiteadres van uw aanbieder typt u /overstappen.

www.aanbieder.nl/opzeggen

Hier wordt u geïnformeerd over de wijze waarop u uw huidige abonnement kunt opzeggen en in welke gevallen een afkoopsom gehanteerd wordt.

Tevens vindt u hier informatie over de mogelijkheid om tot 6 maanden na uw opzegging toegang te houden tot de e-mail adres(sen) van uw huidige aanbieder.

Na het websiteadres van uw aanbieder typt u /opzeggen.

Ondersteuning zakelijke diensten

Consumentendiensten worden standaard ondersteund door de overstapservice. Ook de meeste kleinzakelijke diensten worden ondersteund. Op de website van uw aanbieder kunt u controleren of uw huidige en nieuwe diensten ondersteund worden door de overstapservice.

Voor een aantal aanbieders is dit hieronder weergegeven:

KPN:

Ziggo

Initiatiefnemers

De overstapservice is tot stand gekomen door samenwerking tussen Vereniging COIN, het Ministerie van Economische Zaken en de Autoriteit Consument & Markt.

Terug naar het begin
Verklarende woordenlijst en gebruikte afkortingen

In de beschrijving van de Overstapservice en in andere uitingen van aanbieders over het overstapproces worden de volgende termen gehanteerd.

Sluiten