Overstapservice

Terug

Waar vindt u meer informatie

Op de website van uw huidige aanbieder vindt u meer informatie over overstappen en opzeggen. Elke aanbieder gebruikt daarvoor dezelfde websiteadressen:

www.aanbieder.nl/overstappen

Hier wordt u geïnformeerd over de wijze waarop u kunt overstappen naar een andere telecomaanbieder en in welke gevallen de gebruik kan worden gemaakt van de overstapservice. Ook vindt u hier een overzicht van de zakelijke diensten die ondersteund worden door de overstapservice.

Tevens vindt u hier informatie over de mogelijkheid om tot 6 maanden na uw overstap kosteloos toegang te houden tot de e-mail adres(sen) van uw huidige aanbieder.

Na het websiteadres van uw aanbieder typt u /overstappen.

www.aanbieder.nl/opzeggen

Hier wordt u geïnformeerd over de wijze waarop u uw huidige abonnement kunt opzeggen en in welke gevallen een afkoopsom gehanteerd wordt.

Tevens vindt u hier informatie over de mogelijkheid om tot 6 maanden na uw opzegging toegang te houden tot de e-mail adres(sen) van uw huidige aanbieder.

Na het websiteadres van uw aanbieder typt u /opzeggen.

Ondersteuning zakelijke diensten

Consumentendiensten worden standaard ondersteund door de overstapservice. Ook veel kleinzakelijke diensten worden ondersteund. Op de website van uw aanbieder kunt u controleren of uw huidige en / of nieuwe diensten ondersteund worden door de overstapservice.

Hieronder vindt u een overzicht per telecomaanbieder:

DELTA:

KPN:

TriNed:

Ziggo:

Initiatiefnemers

De overstapservice is een initiatief van Nederlandse telecomaanbieders in samenwerking met Vereniging COIN.

Terug naar het begin
Verklarende woordenlijst en gebruikte afkortingen

In de beschrijving van de Overstapservice en in andere uitingen van aanbieders over het overstapproces worden de volgende termen gehanteerd.

Sluiten