Eenvoudig overstappen van telecomaanbieder als het gaat om bellen, internet en tv. Dit zonder dat de klant zelf zijn oude abonnement moet opzeggen bij zijn huidige provider, of bij een overstap langer dan 24 uur geen verbinding heeft, of wordt geconfronteerd met dubbele facturen.

Hoe werkt het?

Telecomaanbieders hebben middels zelfreguleringsafspraken vastgelegd dat de nieuwe aanbieder de overstap verzorgt voor de klant. Zo kan de klant eenvoudig met zijn gehele pakket van internet, telefonie en televisie overstappen op de afgesproken datum. Dit zonder overlappende facturen én met een minimale dienstonderbreking. Met de COIN-dienst Overstappen regelt u dit alles heel eenvoudig. Wij beheren en faciliteren de uitwisseling van de benodigde gegevens en sluiten u aan op het gezamenlijke platform Daarmee beschikken zowel de oude als de nieuwe aanbieder snel en eenvoudig over alle informatie die nodig is om het overstappen soepel te laten verlopen. Zo maakt u uw overstapservice pas echt klantvriendelijk.

Wat krijgt u?

Via dienst Overstappen krijgt u toegang tot onze gebruiksvriendelijke webportal, heeft u alle tools binnen handbereik en  communiceert u eenvoudig met alle aanbieders in Nederland.

Meer informatie

Wilt u meer informatie over deze dienst? Neem dan contact op met: Eelco van Hemmen via +31(0)182 69 00 74 of secretariaat@coin.nl