Vacatures

Op dit moment hebben wij één openstaande vacature:

    VACATURE OFFICE MANAGER

    Word jij onze tijdelijke Office Manager met oog voor detail en organisatie?

    Als Office Manager ben jij een belangrijke schakel in de bedrijfsvoering van onze organisatie. Met je hands- on mentaliteit ondersteun je verschillende administratieve en facilitaire processen, van het voorbereiden van ondertekeningen tot het (mee) organiseren van gestroomlijnde overleggen. Of het nu gaat om het voorbereiden van inkomende of uitgaande facturen, het ondersteunen bij personeelszaken of het regelen van facilitaire zaken, jij zorgt ervoor dat geen detail over het hoofd wordt gezien en het voor elkaar komt.

    Vereniging COIN is al 25 jaar een belangrijke neutrale schakel in de dynamische Nederlandse telecommarkt. Als vereniging bieden wij betrouwbare en veilige diensten aan telecomaanbieders via onze gemeenschappelijke, efficiënte en innovatieve infrastructuur. COIN ondersteunt met diensten zoals nummerportabiliteit, overstapservices, en oplossingen op het gebied van veiligheid en interoperabilteit. In verband met het vertrek van de huidige Office Manager zoeken wij per direct een interim Office Manager.

    Je bent een ervaren professional met hands-on mentaliteit die zich comfortabel voelt in een multi-stakeholder omgeving. Wij zoeken een interim Office Manager die met een proactieve en flexibele werkhouding snel kan schakelen.

    Jouw verantwoordelijkheden:

    Voorbereiden van ondertekeningen via DocuSign.
    • Beheren van declaraties en facturen, inclusief het bewaken van betalingstermijnen.
    • Facilitaire zaken regelen en coördineren.
    • Ondersteunen bij het opstellen van rapportages, zeepkist en overlegnotities.
    • Ondersteuning bieden bij personeelszaken, waaronder ziektemeldingen en ARBO-kwesties.
    • Ondersteunen bij het inkoopproces en verlengingen.
    • Organiseren van teamuitjes en overleggen met externe partijen.

    Jouw profiel:
    Wij zoeken een interim office manager die met een proactieve en flexibele werkhouding snel kan schakelen. Dit brengt je mee:

    • Minimaal 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol.
    • Ervaring met administratieve en facilitaire processen.
    • Kennis van HR-werkzaamheden en ervaring met ziekteverzuim en ARBO is een pré.
    • Sterke organisatorische en communicatieve vaardigheden.
    • Flexibiliteit en de capaciteit om snel te schakelen tussen verschillende taken.
    • Proactieve werkhouding en oog voor detail.
    • Ervaring met tools zoals Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams).
    • Ervaring met applicaties zoals Basecone, Twinfield en/of Nmbrs is een pré.

    Wat bieden wij jou?
    • Een interim opdracht voor 3 dagen per week (2,5 dag op ons prettige kantoor in Gouda).
    • Een kans om te werken bij een betrouwbare en relevante organisatie die op zoek blijft naar hoe het (nog) beter kan.
    • Deel uit te maken van klein, hecht en deskundig team van 20 collega’s.

    Interesse?
    Ben jij de Interim Office Manager die wij zoeken? Stuur je CV, motivatie en indicatie tarief naar COIN via vacatures@coin.nl. Heb je vragen? Stuur een emailberichtje met je mobiele nummer en wat tijdvakken waarop je te bereiken bent. We streven ernaar deze interim plek zo snel mogelijk in te vullen! Ook om zo ruimte te hebben voor de goede overdracht tussen de vertrekkende Office Manager en de tijdelijke Office Manager.

    Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
    #vacature #officemanager #interim #administratie #facilitair #HR